Drsečka CS- Samorog- Darilnica Klavdija DT

Pozdravljene ustvarjalke! Spet bomo izdelovali interaktivne projekte. Ker se nisem mogla odločiti, kaj bi izdelala (beri: preveč idej v glavi), sem se odločila, da izdelam kar dva projekta. To je moj prvi projekt. Voščilnica z okvirjem in drsečim elementom na sredini.



Objava je nastala v sodelovanju z Darilnico Klavdija. In tokrat Dt članice ustvarjamo drsečke CS. Drsni element se premika v črki C ali S.



Pri tem projektu sem uporabila:
- obojestransko 3d peno v kolutu


Najprej sem izdelala okvir. Na karton s črticami sem na plošči za utore naredila po 4 utore na vseh štirih straneh, v razmaku 1 cm.


Odrezala sem zunanje kvadrate- kot je vidno na fotografiji. Na zgornji in spodnji strani sem naredila navpično črtico, do druge črte.


Po tej navpični črtici sem naredila rez in nadaljevala diagonalno do tretje črtice. Enako sem naredila na vseh štirih straneh.


Zdaj je potrebno še samo upogniti in zlepiti vse 4 stranice v okvir.


Začela sem na levi in desni strani.


Nato pa zalepila še zgornjo in spodnjo stran.


Ko je bil okvir zalepljen, sem na zunanja stičišča prilepila polovico krogca. S tem sem ojačala stike.


S šablonico oblakov sem izrezala rob na paus papirjih ter juva uporabila kot stencil šablono za risanje oblakov. Na bel karton sem nekje do sredine narisala oblake.


Na akvarelni papir sem s črno blazinico odtisnila motiv samoroga in ga posula s prozornim embosing prahcem. Pobarvala sem ga v akvarelni tehniki. Mavrico sem izrezala iz barvnih kartonov s pomočjo šablone.


Sedaj, ko sem imela okvir že sestavljen, sem lahko po meri odrezala dva kartona. Robove sem odrezala z isto šablono za oblake kot prej. Na zgornji strani sem s pomočjo ovalnih šablon izrezala kanal za drseči element. Rezala sem samo do polovice šablon


Izrezala sem še oblake.


Na prednjo stran sem s črno blazinico odtisnila napis ter ga posula z embosirnim prahcem z bleščicami.


Za drseči element sem uporabila samoroga. Na hrbtno stran sem prilepila dva oblaka in dva kovanca. Na kovanca sem prilepila dve majhni 3d blazinici. Pod kanal za drsečko sem položila kovanca enake velikosti, kot sta na samorogu in vse skupaj zlepila. 


Zdaj mi je ostalo še samo to, da pod obedve plasti nanesem 3d peno. Pri tem sem samo mogla paziti, da tam, kjer bo konjiček potoval, pustim dovolj prostora za kovance. Na hrbtno stran sem prilepila še večjo osnovo za voščilnice in čez zavezala organza trakec. In tako je moj prvi projekt končan.


Pokukajte še na blog k ostalima dvema ustvarjalkama:

6.11.2018 Sandra
13.11. 2018 Romana

Vabim, da si naslednji teden ogledate še moj drugi projekt na isto temo. Pa lepo se imejte, Jasmina.



Challenges:










Komentarji

  1. Beautifully coloured Unicorn and love the design and how you framed the image.Thank you for joining us at Love To Craft
    Carol DT x

    OdgovoriIzbriši
  2. A fabulous Unicorn card. Thank you for taking part in the "Love To Craft Challenge". DT Sam x

    OdgovoriIzbriši
  3. Very adorable!! I'm loving the design of this. Thanks for joining us at MIUCB
    Tina dt

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar