Božična voščilnica- Magic Art



Sama pri sebi vem, da sem neizmerno vesela in ponosna, ko mi uspe, da se kaj novega naučim. Da osvojim novo veščino, da poskusim kakšno novo tehniko in jo potem uspešno vključim v svoj projekt. Ampak barvanje odtiskov mi že nekaj let ni dalo miru. Sem poskusila, vadila, celo izdelala nekaj voščilnic, potem pa  izgubila voljo. Vedno se mi je zdelo, da je to nekje zunaj moje cone udobja. Do zdaj nisem našla pravega razloga, da bi spet prestopila ta prag, pa čeprav sem si tega vedno želela. 

 

Potem pa mi je nekega dne prišla nasproti Klavdija iz Magic Art in me dobesedno potisnila čez. Z mano je delila svojo strast do barvanja in me z njo "okužila". Predstavila mi je tudi svoje štampiljke z ljubkimi motivi, ki so idealni za popestritev prazničnih voščilnic. V trenutku sem se zaljubila vanje. Naj le še dodam, da so se Magic Art štampijlke popolnoma izkazale pri mojih urah učenja, saj so odtiski ravno dovolj veliki in ravno dovolj majhni, da sem jih z lahkoto pobarvala. Pa čeprav se moram še ogromno naučiti, se veselim vsakega naslednjega projekta.







Pri moji prvi voščilnici z njenimi izdelki, sem uporabila ploščico za odtiskovanje, Set za izdelovanje voščilnic 04 ter komplet štampiljk Čarobni prazniki.
TU si lahko preberete še več o najinem sodelovanju.

Pa lepo preživite današnji dan, Jasmina.


Komentarji

Objavite komentar