Drsečka CS- Lovilec sanj- Darilnica Klavdija DT

Tukaj pa je še moj drugi projekt, ki je nastal na temo Drsečka CS. Izdelala sem stenski okras z lovilcem sanj.


Tudi ta projekt je nastal v sodelovanju z Darilnico Klavdija.



 Pri tem projektu sem uporabila:
- potiskane papirje Lemoncraft iz kolekcije Daydream
- za okvir sem uporabila papir Lemoncraft iz kolekcije Gossamer blue
- 2 zakovici
- obojestransko 3d peno v kolutu



Tokrat sem okvir izdelala drugače, kot pri voščilnici s samorogom, saj bi zaradi velikosti končnega izdelka potrebovala papir večji, kot pa so standardni potiskani papirji (12"x12").

Iz papirja, ki sem si ga izbrala za okvir, sem odrezala 4 trakove. Dva krajša in dva daljša, vse 4 pa enako široke- po 6 cm. Navpično sem na njih naredila 4 utore z razmakom po 1 cm.


Krajšima dvema sem odrezala kote, kot pri voščilnici s samorogom.


Nato sem pričela z lepljenjem okvirja. Najprej en daljši in en krajši del. Nato pa še preostala dva.


Odrezala sem bel karton v velikosti okvirja. skozenj naredila luknjici, vstavila zakovici in napeljala vrvico. S tekočim lepilom sem ga prilepila na hrbtno stran okvirja.


Iz potiskanega papirja sem izrezala lovilec sanj. Iz Vintage time papirja sem izrezala nekaj perja in metuljčke. Iz foamiran pene sem izdelala 3 vrtnice. Izrezala sem še nekaj listkov- iz ostankov papirja, kot za okvir.


Iz sredine lovilca sem s pomočjo Mft šablon izrezala dva kanala za drseča elementa. Tokrat dva.


Pripravila sem moder papir, malenkost manjši kot je sam lovilec. Pod moder papir pa še kos belega. Kovanca sem prekrila roza papirjem. Drseča elementa sem izdelala tako, da sem v kanal položila kovanec, nanj 3d blazinico, na blazinico pa oblepljen kovanec. Nanj pa sem prilepila metuljčka.



Nato sem še pod cel lovilec prilepila 3d penco, ga prilepila na moder papir, vse skupaj pa na en večji, katerega sem prilepila v notranjost okvirja. Z vročo pištolo sem prilepila vrtnice. Pod vrtnice sem tudi s 3d blazinicami prilepila perje, okrog vrtnic še nekaj listkov, metuljčkov in čipko. Na koncu sem še vrtnice posula s prozornimi bleščicami.




Tako je nastal še moj drugi projekt na to temo. Velik kar 19 cm x 28 cm.

Še enkrat vas vabim, da si ogledate projekta ostalih Dt članic:
6.11.2018 Sandra
13.11. 2018 Romana

In če si še niste ogledali prvega dela mojega projekta, si ga lahko ogledate TUKAJ.

Hvala za vašo pozornost. Pa lepo ustvarjajte!
Jasmina



Challenges:












Komentarji

  1. Wow, this is a stunning dream catcher frame. Thank you for taking part in the "Love To Craft Challenge". DT Sam x

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh my gosh! such a beautifully delicate and intricate project! Absolutely gorgeous :D Thank you for sharing with us at Craftyhazelnut's PPC XXX

    OdgovoriIzbriši
  3. Jasmina čudovita je tvoja kreacija, tudi tokrat, kot vedno je vse tako lepo usklajeno! In čipke, ki plapolajo v vetru med peresi....
    Hvala, ker sodeluješ na našem Izzivu Card Mania Challenge in velikooooooo sreče želim.
    Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Super cute!!! Thank you for joining us at Love to Craft, good luck!!! Amy DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Wonderful project! Thank you for sharing with us.
    Maggie
    Crafteezee DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful and so delicate! Thank you for your lovely entry at Mix It Up Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar