Trgatev- Darilnica Klavdija DT

Tokrat ustvarjalke Dt Darilnice Klavdija izdelujemo na temo Trgatev. Pokazala vam bom, kako sem izdelala tole vabilo. Če bi zamenjala napise, bi lahko bila tudi voščilnica.



Objava je nastala v sodelovanju z Darilnico Klavdija.




Za samo osnovo sem uporabila:


Iz rjavega kartona sem odrezala dva kosa. Enega za osnovo vabila v velikosti 29 x 14,5 cm, ter drugega za zavihek v velikosti 14,4 x 15,4 cm. Na osnovi sem naredila utor navpično po sredini, nato pa še po levi polovici čez diagonalo. Na zavihku pa sem naredila utor pri enem cm ter odrezala robova. 


Iz potiskanih papirjev sem odrezala 3 papirje v velikosti 14,2 x 14,2 cm, ter dva v velikosti 14x14 cm. Manjša sem prerezala po diagonali. Po vseh robovih sem jih posenčila z Vintage photo blazinico.


S tekočim lepilom sem vse potiskane papirje prilepila na osnovo.




Za dekoracijo sem uporabila pobarvan odtisek štampiljke Whimsy stamps Veritas, pobarvan v akvarelni tehniki, izrezek čipke, katerega sem senčila z isto blazinico ter izrezke trte in grozdja. 5 izrezov Vabilo sem prilepila enega na drugega, da sem dobila dimenzijo in narahlo posenčila.


S 3d blazinicami ter s tekočim lepilom sem vse skupaj prilepila na osnovo. Na koncu sem še oblikovala tekst, ga natisnila, prilepila v notranjost. 

In vabilo je bilo gotovo. Upam, da vam je všeč.









Poglejte še ostalim ustvarjalkam, kaj so/bodo vam pripravile;
v torek 28. avgusta- Klavdija
v torek 4. septembra- Goga
in v četrtek 6. septembra- Zvezdana.

Lepo se imejte do naslednjič, Jasmina.







Komentarji