Fb Papirčkarice 40.izziv- Tag

Lepo pozdravljene ustvarjalke!

Z oktobrom se je v Fb skupini Papirčkarice pričel nov izziv. Tokratna tema se glasi Tag. Izdelati je potrebno voščilnico v obliki tagca.


Odločila sem se, da uporabim papirje od Stamperie in njihove kolekcije Cosmos.
Uporabila sem tudi nekaj Finnabair izdelkov. Za teksturo Golden nugget pasto, za barvanje ulitkov in senčenje pa njihove voske. Dodala sem še dve rožici, kateri sem izdelala iz vijolične foamiran pene. Sisal sem pobarvala na črno. Vse skupaj pa sem posula z zlatimi bleščicami.

Ves material sem nabavila v Darilnici Klavdija.



Vabim vas tudi k Andreji, Romani, Gogi ter naši gostji Majdi, da pokukate na njihove bloge.

Prisrčno vabim vse k sodelovanju!
Pa lepo se imejte!
Jasmina


Challenges:









Komentarji

  1. Ooo kako zelo lepo je šele tu, kjer vidim tvoja tagca "na veliko", bolj izpostavljena kot na FB.
    Hvala za ponoven navdih Jasmina.
    Čudovito nedeljo ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. OH WOW ... these are just awesome! Thanks so much for playing in our challenge at Mix It Up!
    Darlene
    Mix It Up
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jasmina prekrasna sta tvoja tagca! Luna in zvezdice dajo navdih čarobnosti, kontrast barv pa vse uskladi. Hvala, da sodeluješ na na šem izzivu na Mix It Up Challenge in veliko sreče.
    Pozdravčke in prisrčen objem 💙💛
    Veana R.- DT

    OdgovoriIzbriši
  4. What magical tags ♥
    Thanks for playing with our challenge at Crafty Sentiments Design
    Hugs from Elin

    OdgovoriIzbriši
  5. Fabulous tags love the images and textured layering
    Carol x

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar