CAS- GD Scrapping 4 fun



Zopet sodelujem kot gostja na blogu Scrapping4fun. V tokratnem 132. krogu izzivov ustvarjamo na temo CAS- clean and simple. Hvala Rachelle za povabilo! 




Ker je moj stil ustvarjanja voščilnic ravno obraten od Clean and simple stila, sem kar precej časa namenila razmišljanju, kako se voščilnice lotiti. Odločila sem se, da uporabim kot osrednji motiv izrezek iz potiskanega papirja. Ozadje sem izdelala s pomočjo plošče za utore, s katero sem v desnem spodnjem kotu naredila mrežo. Narahlo sem jo posenčila s pomočjo Distress blazinice Old photo. Čez izrezek (punčka in fantek) sem prilepila kartonček z napisom iz seta štampiljk Ti od Darilnice Klavdija. Še 3 polperlice in voščilnica je bila končana.



Iz Darilnice Klavdija sem uporabila naslednje:



- košček krem kartona, na katerega sem odtisnila napis
- plošča za utore



Bodite lepo,
Jasmina.






Challenges:











Komentarji

  1. Love this vintage feel CAS card. Thanks for playing along with us this month. Lisa DT Pearly Sparkles

    OdgovoriIzbriši
  2. Res da si mojstrica polnih, cvetočih, žarečih voščilnic a tudi tvoja CAS izvedba je več kot imenitna. Tako zelo mi je všeč tvoj parček in vintage pridih voščilnice. Upam, da se še lotiš kakšne, škoda bi bilo, če ne bi!
    Vesela sem, da gostuješ na blogu Scrapping4fun :-)
    Ustvarjalen teden ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. A super little card. Love the characters and the CAS look. Thank you for taking part in the January "Love To Craft Challenge". DT Sam x

    OdgovoriIzbriši
  4. I adore that - clean looking and the graphic is beautiful! Thanks for joining us at Mix It Up!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar