Sreča- Darilnica Klavdija DT


Preden me ponese med praznične voščilnice, sem izdelala še eno posebno voščilnico. Voščilnico, skrito v škatlici.

Objava je nastala v sodelovanju z Darilnico Klavdija, kjer boste našli ves potreben material za izdelavo takšne voščilnice.


Pri izdelavi sem uporabila naslednji material:
- papirje iz bloka Lemoncraft leaves 3
- 3d penco
- distress blazinico (Peeled paint, Abandoned coral)
- Versamark blazinico
- Štampiljko deteljice Lesia Zgharda
- Perfect pearls v zelenem odtenku



Najprej sem izdelala osnovo za škatlico. Mere od zgoraj navzdol: 7 cm, 2,5 cm, 10 cm, 2,5 cm, 7 cm. Od leve proti desni pa: 10 cm, 2,5 cm, 13,5 cm, 2,5 cm, 10 cm. Na bel karton sem narisala črte in odrezala zunanje kvadrate. Po tistih črtah, ki so ostale, pa sem naredila utore.


Nato sem si pripravila še zelene papirčke, ter malenkost manjše v beli barvi. Okvir na sredini sem izrezala s pomočjo šablone, nato pa z olfa nožem izrezala odprtino.


Po osnovi ter vseh belih kvadratih sem s pomočjo VersaMark blazinice in štampiljke nanesla deteljice. Še po mokrih deteljicah sem nanesla zelene Perfect pearls. Na koncu sem jih narahlo poškropila z vodo, da so se bleščice utrdile.


Zelene ter bele kvadrate sem prilepila na osnovo s tekočim lepilom. Na zadnjo stran okvirja sem nanesla dve plasti 3d pence.


Cvetova deteljice sem izdelala tako, da sem iz akvarelnega papirja izrezala cvetove s pomočjo šablone za marjetico. Nato sem jih od sredine navzven pobarvala z distress blazinico. Oblikovala sem  jih tako, da sem listke prepognila na pol. Na cvetličarsko žičko sem nataknila belo perlico in nanjo nanizala vse pobarvane in oblikovane izrezke. 


Deteljice sem izdelala tako, da sem z zeleno blazinico odtisnila štampiljko deteljice in izrezala s škarjicami. Na koncu sem z belo barvico posenčila, kot je vidno na fotografiji.


Z uporabo štampiljk in šablon od Najlepšega para, sem izdelala napis ter izrezek Sreča. Izrezala sem še izrezek trave.


Vse skupaj sem prilepila v notranjost okvirja. Za konec sem čez škatlico zavezala bel satenast trakec.






V torek 20.11.2018 nam je že Sandra polepšala dan s svojo voščilnico.
27.11.2018 pa vas vabim še na Romanin blog, da si pogledate njen izdelek na temo Sreča.

Pa naj vam moje deteljice prinesejo srečo!

Lepo se imejte do naslednje ideje, ki bo že praznična.

Jasmina



Challenges:














Komentarji

  1. WOW! This is such a beautiful creation! Lovely to see the fresh "spring" colours on a grey English winter day :D Thank you for sharing with us at Craftyhazelnut's PPC XXX

    OdgovoriIzbriši
  2. Jasmina čudovito si ustvarjala! Hvala za predstavitev. Morem še sama naredit kakšno tako lepo škatlico.. Pozdravček <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow, this is beautiful. I absolutely love it. Thank you for taking part in the "Love To Craft Challenge". DT Sam x

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful exploding box and love the gorgeous little flowers.Thank you for joining us at Love to Craft
    Carol DT x

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo je vse izdelano in barvno usklajeno. Všeč mi je nenavadna oblika cvetov! hvala za opis postopka. Hvala, ker sodeluješ CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita škatlica presenečenja, deteljica pa kot prava.
    Hvala,da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa je tvoja škatlica presenečenja in krasno si jo sestavila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. I am in awe of your beautiful design - this type of card is one I haven't tried yet in all my years of crafting, but your lovely tutorial might just make it happen! I love your color choices! Thank you SO much for playing with us at Not Just Cards ~ Christi {DT}

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar