Po skici- Darilnica Klavdija DT




Lepo pozdravljeni! Članice Dt Darilnice Klavdija smo si tokrat izbrale skico, po kateri so nastali naši izdelki. Sama sem izdelala scrapbook stran oziroma layout, kot spomin na poročni dan.


Avtorica skice po kateri smo ustvarjale je Miyuki Kawakami.



                                                                       

Pri izdelavi layouta sem uporabila:
- potiskane papirje Lemoncraft (kolekcija Forget me not)
- pištolo za vroče lepljenje
- foamiran peno
- stencil šablono
- okraske iz umetne mase

Najprej sem si izbrala papir za ozadje. Vzela sem ga iz Lemoncraftove kolekcije Forget me not, iz Basic bloka. Nato sem si iz iste kolekcije izbrala nekaj bolj pisanih papirjev ter jih odrezala na trakce. Izdelala sem tudi dva tagca.


Pripravila sem si še vse ostalo za dekoracijo: dve fotografiji, izrezek iz lepenke, vlakna sisala, 3 papirnate prtičke, srčke iz umetne mase ter listke iz belega ter rjavega kartona. Nekaj listkov pa sem izdelala iz akvarelnega papirja. Nanj sem naredila odtisek z rjavo blazinico ter izrezala in oblikovala s šablono ter kalupom. Vse troje je od Heartfelt Creations- Leafy accent.


Nato sem si s svinčnikom označila na največjem papirju, kje bom prilepila manjše papirje ter dekoracijo. S stencil šablono sem posenčila okrog označenega mesta majhne cvetove.


Nato sem z večjim okroglim čopičem narahlo tapkala po najprej blazinici, nato na papir. S tem sem prenesla malo modre barve okrog označenega mesta.


Pripravljenim kvadratom sem scefrala robove ter jih z rjavo blazinico rahlo posenčila. Fotografiji sem prilepila na bel karton.


Nato sem pričela z lepljenjem. Ravnala sem se po skici. Nekaj elementov sem sicer nadomestila, ampak osnova skice je ostala. Najprej sem prilepila vse trakce ter čipke.


Nato še fotografiji.


Na koncu sem prilepila še vso ostalo dekoracijo, najprej sisal, nato listke, rožice iz foamiran pene, uro, srčke ter izrezek iz lepenke. Rožice sem še s čopičem premazala s tekočim lepilom ter po njih posula drobne bleščice. Okrog njih pa sem na podlago prilepila še nekaj okrasnih kamenčkov.

Končan layout pa izgleda tako:







Lepo vas vabim še, da si ogledate izdelke ostalih ustvarjalk:

23.10.2018 Sandra
30.10.2018 Romana

Imejte se kar se da lepo, kmalu pa se spet beremo!
Jasmina




Challenges:

















Komentarji

  1. Gorgeous layout, thanks for the tutorial !Thanks for playing with us at Crafteezee challenge

    OdgovoriIzbriši
  2. This is wonderful! Thank you for sharing with us.
    Maggie
    Crafteezee DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Gorgeous and simply beautiful layout! Thanks for joining us at LTCCB
    Tina dt

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar