Poletni spomini- Darilnica Klavdija DT


Poletje se končuje in škoda bi bilo, da bi spomini na počitnice zbledeli. Zato sem vam v inspiracijo izdelala mini album, v katerem je prostora za 5 najlepših fotografij z dopusta. Okrasila pa sem ga z dodatki živih pisanih barv.



Izdelava osnove takšnega albuma je zelo enostavna in hitra. 

Projekt je nastal v sodelovanju z Darilnico Klavdija.

Za osnove sem potrebovala:
- 3 že odslužene in popraskane zgoščenke


Iz modrega kartona sem odrezala 2 kosa v velikosti 4 x 10 cm ter juva prepognila na polovico. Iz potiskanih papirjev sem si izbrala 6 listov, iz katerih sem s pomočjo šablone izrezala 6 krogov. Kroge bi lahko natančno izrezala tudi s škarjami, milimeter ali dva manjše kot je velika zgoščenka. Vse sem posenčila z Distress ink blazinico.


Nato sem oba modra trakova prilepila na zgoščenke tako, da sem pazila, da se zgoščenke lepo prekrivajo ena na drugo, ko jih zložim. Ker se to lepilo dlje suši, kot lepilo za papir, sem imela dovolj časa, da sem lepo poravnala kartona. 


Vse skupaj sem pustila dlje časa, da se je posušilo.


Nato sem na zgoščenke z istim lepilom prilepila potiskane papirje- posenčene kroge. Tako je osnova bila končana.


Kaj vse sem potrebovala še za dekoracijo:
- Distress ink blazinice Squeezed lemonade, Peeled paint, Dried marigold, Salty ocean, Vintage photo, Barn door, Abandoned coral
- vrv
- rožici iz foamirana


Iz belega kartona sem s pomočjo šablon izrezala otroške motive igre na pesku, ribice, morske zvezde ter morsko travo. Izrezke sem pobarvala z distressi. Iz bele foamiran pene sem izdelala dva preprosta cvetka ter ju pobarvala z Abandoned coral blazinico. Na sredi so rumeni pestiči. Jadrnico sem imela kar nekaj časa doma, in zdaj je prišel trenutek, ko mi je prišla prav. Tudi njo sem pobarvala in posenčila. V stekleničko sem vsula mivko s plaže. Na koncu sem še izdelala črke ter letnico ter vse skupaj prilepila na stranice albuma. Z vrvjo sem prepletla stekleničko ter z njo okrasila levi kartonček, kot je vidno na spodnji fotografiji.








Fotografije bi seveda prilepila pred okraski.

Spremljajte še preostale članice Dt Darilnice Klavdija in njihove objave:

14. avgust 2018 Klavdija
21. avgust 2018 Romana
23. avgust Zvezdana.

Ustvarite svoj album in ujemite spomine v večnost.

Lep preostanek poletja vam želim, Jasmina.



Album prijavljam na izziv Craftalnice:










Komentarji

  1. Prekrasna ideja in izvedba :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo zanimiva izbira materiala in krasna izvedba! Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit je tvoj mini morski albumček :-)) Krasna ideja in res hitro narejen album.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobra ideja, kako vdihniti življenje starin cd-jem.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar