Ozadje- Darilnica Klavdija DT



Današnja objava bo kratka in zanimiva :). Pokazala vam bom, kako lahko iz ostankov papirjev ustvarite enostavno a lepo ozadje za svojo voščilnico. Objava je nastala v sodelovanju z Darilnico Klavdija, kjer boste našli ves potreben material za izdelavo.





Izdelala sem dve podobni  voščilnici. Na prvi sem ozadje izdelala s kvadrati, na drugi pa s pravokotniki. Uporabila sem prekrasen papir s teksturo blaga, osnovo za voščilnico ter dvostrano lepilno folijo. Pri zeleni voščilnici pa sem par kvadratkov izrezala še iz potiskanega papirja


Iz dveh odtenkov zelenega papirja ter iz belega sem s pomočjo rezalne šablone odrezala kvadratke. Osnova za voščilnico je manjša kot folija (14x14cm), zato sem jo odrezala na enako velikost kot je osnova. 


Previdno sem odlepila zgornjo plast, ter prilepila na osnovo. Nato sem odlepila še drugo zaščitno plast na foliji. 


Kvadratke sem pričela lepiti na osnovo v spodnjem kotu.


Ko sem imela že nekaj površine pokrite, sem odrezala kvadratke tik ob robu. Te ostanke sem porabila na drugem koncu.


Tako je izgledalo, ko sem oblepila celotno površino.


Za okrasitev same voščilnice pa sem izdelala dva okvirja ter popestrila z rožico.


S pomočjo šablonic Najlepšega para sem iz manjšega okvirja izrezala napis ter ga pokrila s temnejšim zelenim papirjem. Izrezala sem dva napisa Vse, enega iz svetlo, enega pa iz temno zelenega papirja.


Na koncu sem na napisa nanesla bleščice z markerjem Spectrum noir. Končana voščilnica izgleda tako:


Za drugo voščilnico sem odrezala pravokotnike v treh barvah. V dveh odtenkih roza barve in v beli barvi.


Lepila sem jih na popolnoma enak način, kot pri zeleni voščilnici.



Voščilnico sem okrasila zelo preprosto. Iz belega papirja sem odrezala trakec, ter na vsaki strani z robnim luknjačem izrezala čipko. Na njo sem prilepila zelenje, metuljčka ter perlice.







Upam, da sta vam voščilnici všeč in da boste poskusili to preprosto tehniko za ozadje.

Prisrčno vabljeni k ogledu objav preostalih članic naše Dt Ekipe Darilnice Klavdije:

v torek 17.7.2018 Klavdija
v torek 24.7.2018 Romana
in v četrtek 26.7.2018 Zvezdana.


Lepo se imejte!

Jasmina

Komentarji