Fb Papirčkarice 49. izziv- Monokromatsko


V juliju v skupini Papirčkarice poteka zelo zanimiv izziv. Tokrat ustvarjamo na temo: 
monokromatsko. Izdelati je potrebno voščilnico v eni barvi, doda se lahko le minimalno bele ali črne barve.

Odločila sem se, da izdelam voščilnico v rjavih odtenkih. V mislih sem si že izdelala načrt kaj in kako bom uporabila rjave elemente, pa je na koncu voščilnica vseeno izpadla popolnoma drugače. 
Moja pot ustvarjanja me je namreč ponesla na poličko, kjer hranim material za mixed media tehniko :).


Pri izdelavi ozadja sem uporabila Finnabair stencil šablono Ornate lace in Ranger-jevo belo pasto za razpoke. Z akrilno barvo Steampunk copper sem razpoke potemnila in jim dodala sence. 


Za vrtnice sem uporabila bel foamiran, ter ga posenčila z blazinico Memento Rich cocoa, da sem dobila nežno rjave vrtnice. Vse listke sem izdelala iz akvarelnega papirja. Nekatere sem posenčila z isto blazinico Rich cocoa, nekatere pa z Distress ink blazinico v odtenku Vintage photo. Najmanjše listke sem pustila v bež barvi. 


Papirje, ki sem jih uporabila, sem nabrala na kupčku kjer hranim ostanke potiskanih papirjev. Izbrala sem Lemoncraft papirje z rjavimi odtenki iz kolekcij Forget me not ter Gossamer blue. 



Seznam uporabljenega materiala iz Darilnice Klavdija:
Distress ink blazinice
- od znamke Finnabair sem uporabila naslednje:
- stencil Ornate lace,
Soft matt gel,
- Art stones,
- Melange art pebbles,
- Glass glitter Gold rush,
- akrilna barva Steampunk copper, 


Lepo vas povabim še k AndrejiGogi ter Romani, ki so prav tako pripravile inspiracijske izdelke.

Pridružite se nam v izzivu!

Lepo se imejte, Jasmina.

Komentarji