Gostja v Craft-alnici- Izziv #235


Končno se vam lahko pohvalim, da sem se za en mesec pridružila ustvarjalni ekipi Craft-alnice. Hvala puncam, da je tudi mene doletela ta čast in ste me sprejele medse. Kot gostja bom sodelovala pri dveh izzivih in danes delim z vami moj prvi izdelek. 

Izdelala sem layout, katerega poleg lepih papirjev, krasi še dojenčica-princeska Lili. Tema izziva #235 pa se imenuje Barve. Na papirnatem izdelku je potrebno uporabiti vsaj 4 barve iz barvne palete.




Moj projekt je nastal s sponzorskim materialom spletne trgovine Pink and paper



Pripravili so mi prekrasen paketek izdelkov, ki mi je res polepšal dan. V njem so bili papirji Pink Paislee iz kolekcije Little Adventurer, krasni izrezki iz iste kolekcije in rožice Prima Cotton Candy, ki se čudovito ujemajo s papirji. Zraven so priložili še papir Bazzill v bledo roza odtenku, primeren za osnovo voščilnice.

Trgovini Pink and paper se iz srca zahvaljujem za prejet material. Z njim sem res z užitkom ustvarjala. 









 Vabim vas, da se nam pridružite v tokratnem izzivu. Za inspiracijo pa pokukajte še stalnim članicam ustvarjalne ekipe Craft-alnice.


Pa lepo se imejte še naprej!


Challenges:


Komentarji

  1. Krasno si uporabila vse, kar ti je Flora namenila. Čudovit LO.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Great layout love the gorgeous photo and beautiful flowers
    carol x
    Thank you for joining us at Pearly Sparkles
    Carol DT x

    OdgovoriIzbriši
  3. Very sweet card. thank you for joining Crafty Sentiments Challenge

    OdgovoriIzbriši
  4. Jasmina, čudovit LO si naredila in krasno uporabila sponzorski material :-))
    Všeč mi je kako si ga bogato okrasila in odela v nežne barve.
    Vesela sem, da si bila naša gostja CRAFTalnice.

    OdgovoriIzbriši
  5. What a beautiful scrap layout. I love it. Thank you for taking part in the May #34 "Love To Craft Challenge". DT Sam x

    OdgovoriIzbriši
  6. Such a beautiful layout! Perfect soft colours for a baby page. Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards, Alex aka PinkCraftyMama
    TTCRD DT
    PinkCraftyMama.com {My Blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Wonderful creation! Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge. Hope to see you again!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar