Šola- Darilnica Klavdija DT

Danes vam bom pokazala, kako lahko izdelate organizator, s katerim popestrite pisalno mizo svojim šolarjem. Lahko pa ga izdelate skupaj z njimi.



Objava je nastala v sodelovanju z Darilnico Klavdija, kjer najdete ves material za izdelavo.


Potrebni material:





Barvo kartonov ter dekoracijo seveda prilagodite sebi in otrokovi želji. Sama sem uporabila krem 300 g karton ter moder karton, s katerim sem prekrila stike.

Najprej sem iz krem kartona odrezala 9 kartončkov 17 cm x 9 cm. Utore sem na kartončke naredila  pri 5 cm, 10 cm ter 15 cm.

Prepognila sem jih, oblikovala trikotnike ter jih zlepila.

Nato sem vseh 9 trikotnikov zlepila skupaj. Vse sem lepila z vročo pištolo.

Pripravila sem 9 kartončkov v modri barvi (4,8 cm x 4 cm), ter jih prepognila na polovici. Prelepila sem vse stike oziroma notranje robove. 

Organizator sem postavila na krem karton, ga obrisala s svinčnikom ter izrezala velik trikotnik za dno.

Tudi ta trikotnik sem prilepila na dno z vročo pištolo.


Zunanjost sem prekrila iz modrega filca. 

Vsako stranico organizatorja sem drugače okrasila. S škarjami sem izrezala travo, prekrila okrog in okrog, nato pa še izrezala traktor, gosenico ter rožice.






Zelo enostavno in hitro, kajne?

Ne pozabite še pogledati Klavdijine ideje (5.6.2018) na temo šola 
 v torek 12.6.2018 k Romani, v četrtek 14.6.2018 pa k Zvezdani.

Lep ustvarjalni dan vam želim, Jasmina.




Komentarji