Voščilnica s foamiran rožicami

Mnogo je cvetov na svetu.
A en sam zares je lep.
Mati ta se imenuje.
In časti ga celi svet.


Za prav posebno priložnost sem izdelala voščilnico z rožicami iz foamiran pene.   


Že kar nekaj časa nazaj sem zasledila pri tujih ustvarjalkah nov material za oblikovanje rož- foamiran pena. In ko je le-ta prišla v Slovenijo, sem si kupila nekaj pol. Minilo je nekaj časa, da sem se tej tanki peni posvetila. Ogledala sem si ogromno tutorialov, prebrskala po spletu, in končno odločila, da poskusim izdelati kakšno rožico. Izbrskala sem vse šablone, s katerimi izrezujem rožice, ter z njimi izrezala nekaj rožic. Rezala sem po štiri plasti hkrati. Tuje ustvarjalke peno večinoma barvajo z oljnimi pasteli. Ker pa jih jaz nimam, sem jih pobarvala kar z distressi. Pripravila sem si cvetke in pobarvala vsako na drugačen način. Zagrela likalnik in  jih začela oblikovati. Nekatere sem samo pustila, da so se oblikovale v čaše, nekatere pa sem oblikovala v pesti. Na koncu sem še pripravila pestiče ter vse skupaj zlepila s pištolo za vroče lepljenje. Z rezultatom se zelo zadovoljna, in mislim, da se je bom še lotila rezat. 

Vse rožice, ki so nastale, so se mi zdele kot nalašč, da jih uporabim s papirji iz Lemoncraft-ove kolekcije Violet silence. In tako je nastala spodnja voščilnica, ob misli na mojo mamo. Meni je božansko lepa in zelo zelo sem uživala, ko sem jo izdelovala.



Lepo se imejte, Jasmina.


Komentarji

Objavite komentar