Darilna kuverta za novorojenčka

Nihče ne more vedeti,
kaj pomeni življenje,
kaj pomeni svet,
kaj pomeni kar koli,
dokler ne dobi otroka in ga vzljubi.
Takrat se spremeni vse vesolje
in nič ne bo nikoli več tako,
kot je bilo.
(Lafcadio Hearn)


Pred nekaj dnevi je nastala darilna kuverta za prav posebnega fantiča Karla, ki je že oktobra s svojim prihodom razveselil mamico in očka. 

Spet sem vzela Lemoncraftov papir, saj se mi je ta zdel idealen in ne preveč nakičen. Rožice sem sama naredila iz akvarelnega papirja, le da jih nisem pobarvala, saj sem hotela, da je kuvertica bolj nežna. Kar z luknjačem sem naredila še majhne modre cvetke in to se mi je zdelo čisto dovolj. Pa še nekaj listkov in metuljčkov, pa je kuvertica bila končana.




Lepo se imejte, Jasmina.

Komentarji

Objavite komentar